Met het online exit interview krijgt u inzicht in de redenen van vertrek en bij voldoende deelname analyses op groepen, ook ontwerpen we graag effectieve exit processen die dieper ingaan op relevante aspecten.
Hiermee wordt belangrijke informatie van uw vertrekkende medewerkers verzameld, geanalyseerd en verwerkt tot meetbare data. De resultaten worden naar u terug gerapporteerd voor analyse en sturing. U krijgt de beschikking over uw eigen online dashboard. Wij passen deze direct aan op uw logo en eigen stijl van communiceren. Wij nemen alle zorg uit handen en regelen de opzet van het systeem. Na 24 uur kunt u starten.
Wat kunnen wij voor u betekenen?
Wij bieden een maatwerk oplossing voor het exit interview voor uw organisatie. Hieronder ziet u in het kort de belangrijkste onderdelen en wij vertellen u er graag meer over. Indien u op een afbeelding klikt krijgt u een vergroting op uw scherm te zien. Onderaan de pagina kunt u meer informatie opvragen. Wij horen uiteraard graag van u!
Vragenlijst
Elke vragenlijst heeft bepaalde onderwerpen. U bepaalt de onderwerpen en wij adviseren u over de de opzet en het proces. De vragen kunnen afgestemd worden op uw behoefte, uw organisatie. Wij hebben een grote database met mogelijke vragen waarmee we snel tot passende oplossing komen.
Online Dashboard
U krijgt toegang tot een beveiligd online dashboard waarin u de resultaten kunt bekijken. In grafieken, tabellen en doorzoekbare opmerkingen. In overleg maken we deelanalyses en programmeren wij deze. Daarnaast is het geheel te downloaden als PDF als een rapportage ter verspreiding intern.
Proces inrichting
Belangrijk is het afstemmingsproces in de samenwerking omtrent de afname van de exit interviews. Hierbij streven we naar een geautomatiseerde koppeling van beveiligde data overdracht, maar wij kunnen ook op vestigingsniveau input van vertrekkende medewerkers ontvangen.
Wie zijn wij?
interMaction
Wij zijn een enthousiast advies & onderzoeksteam. Inzicht creëren in vraagstukken om te komen tot innovatie is onze gezamenlijke drijfveer. Altijd kan het iets beter.
We garanderen de anonimiteit van onze deelnemers, hiervoor zijn wij lid van de MOA en hebben Europese en Nederlandse privacy wetgeving persoonlijk ondertekend. Dit maakt ons hierop aanspreekbaar en dit te verantwoorden.
We zijn al 14 jaar actief en hebben een veelvoud in jaren van ervaring door onze mensen.
Voor wie wij werken
Wij hebben onderstaande organisaties geholpen met hun P&O / HR activiteiten, van ondersteuning op één proces tot organisatieveranderingsvraagstukken.
Meer informatie? Wij helpen u graag!
U kunt hieronder de gewenste informatie en onze prijzen opvragen. Naast onze innovatieve aanpak hanteren wij scherpe tarieven omdat wij begroten op uren in plaats van aantallen medewerkers. Wij werken met een vooraf afgesproken prijs, zodat het u helder is om welke investering het gaat. Wilt u een indruk krijgen van de online vragenlijst of van een voorbeeld online dashboard of PDF rapportage? Vraag dan een demo aan!
U kunt natuurlijk ook altijd even bellen of mailen.
De contactpersoon voor de medewerkers onderzoeken is Sake-Christiaan Stelpstra, direct te bereiken via 06-30370302 of per email via sake [@] ima.nl.
U kunt ook bellen met ons kantoor via 0523-233185 of per algemene email info [@] intermaction.nl.
Wilt u bij ons op bezoek komen of ons kantoor bekijken via streetview klik dan op de links onder het adres:
interMaction
Hoofdkantoor
Maatdijk 7
7696 BE Brucht
Google Maps
Kantoor Amsterdam
Kabelweg 57
1014 BA Amsterdam
Google Maps